קידום ממומן בגוגל (פרסום בגוגל - Google Ads)
קידום ממומן בגוגל (פרסום) מאפשר לכל בעל עסק להופיע בעמוד התוצאות הראשון של גוגל באופן מיידי, ממש מהרגע להרגע (וזאת בניגוד לתהליך של קידום אורגני שדורש זמן רב להגעה ליעד זה). באמצעות פרסום ממומן בגוגל תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם, שמחפש באופן אקטיבי אתכם או את השירותים שאתם מעניקים (וגם את המתחרים שלכם אם תרצו) בגוגל, וכך להזרים תנועת גולשים לאתר או לדף הנחיתה שלכם באופן מיידי.
קבוצת מודעות
המונח 'קבוצת מודעות' מתייחס לקיבוץ של מספר מילות מפתח ומודעות תחת קמפיין במערכת הפרסום של גוגל. קבוצת מודעות יכולה להכיל מילת מפתח אחת או יותר ומודעה אחת או יותר. כל קמפיין בגוגל מכיל קבוצת מודעות אחת לפחות, כאשר מומלץ לארגן את המודעות על פי המוצרים/השירותים המרכזיים שלכם באמצעות יצירת קבוצות מודעות שונות. כך למשל, בקבוצת מודעות אחת תוכלו להגדיר מילות מפתח שקשורות להובלת דירות בתל אביב וליצור בעבורן 2-3 מודעות שונות שפונות לקהל שמחפש הובלת דירה בתל אביב, בעוד שבקבוצת מודעות אחרת תוכלו להגדיר מילות מפתח שקשורות להובלת משרד בחיפה וליצור 2-3 מודעות שפונות לקהל שמחפש אחר שירות זה. תוכלו להגדיר הצעת מחיר לקליק (CPC) בעבור מילות המפתח שכלולות בכל קבוצת מודעות, ותוכלו גם להגדיר הצעת מחיר פרטנית לכל מילת מפתח בנפרד.
פרסום ברשת המדיה של גוגל
בעזרת פרסום ברשת המדיה של גוגל, בעלי עסקים יכולים להגיע לקהלים שגולשים באתרים המועדפים עליהם (כדוגמת Ynet, Walla, Sport5 ועוד) ולהציג בפניהם מודעות מבלי שחיפשו אחריהם או אחר השירותים שלהם באופן אקטיבי בגוגל. תוכלו לטרגט גם קהלים ב-Youtube, ב-Gmail ובאפליקציות שונות.
המודעות שלכם יכולות להיות מודעות טקסט, וידאו, באנרים או מודעות שמשלבות כמה מהאלמנטים הללו. את הקהלים שייחשפו אל המודעות שלכם תוכלו לפלח באמצעות הגדרת תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים, קהלים שמבקרים באתרים ספציפיים, קהלים שחיפשו באופן אקטיבי בימים האחרונים ביטוי ספציפי בגוגל ואפילו תוכלו "לרדוף" אחרי קהלים שביקרו באתר שלכם ולא יצרו קשר (זה נקרא קמפיין רימרקטינג). באמצעות פרסום ברשת המדיה של גוגל, תוכלו להגדיל את החשיפה של העסק שלכם לקהלים שלא חיפשו אתכם באופן אקטיבי בגוגל וכך להביא קהל חדש לאתר שלכם. קמפיין מסוג זה מצוין למיתוג וחשיפת העסק.
פרסום ברשת החיפוש של גוגל
פרסום ברשת החיפוש של גוגל, באמצעות בניית קמפיין ממומן במערכת גוגל אדס, מאפשר לבעלי אתרים להופיע בעמוד התוצאות של גוגל מהרגע להרגע. המודעה שלכם כמפרסמים ברשת החיפוש תוכל להופיע מעל תוצאות החיפוש האורגניות, בחיפוש בגוגל מפות, גוגל שופינג, גוגל תמונות ובאתרים נוספים שהם שותפי חיפוש של גוגל (כמו למשל חיפוש במנוע החיפוש של אתר וואלה). פרסום מקצועי ברשת החיפוש של גוגל יאפשר לכם להיחשף לקהל יעד רלוונטי שמחפש באופן אקטיבי אחר השירותים אותם העסק שלכם מעניק.
שיווק מחדש – רימרקטינג (Remarketing)
קמפיין רימרקטינג הוא קמפיין שאותו ניתן להקים באמצעות פרסום ברשת המדיה של גוגל. באמצעות קמפיין מסוג זה, תוכלו להציג מודעות בפני קהלים שביקרו באתר שלכם והשלימו או לא השלימו פעולות מסוימות. כך למשל תוכלו להציג למשך פרק הזמן שתגדירו מודעות עם מסר מסוים בעבור קהלים שביקרו בעמוד ספציפי באתר שלכם ולא יצרו קשר ומודעות עם מסר אחר בעבור קהלים שביקרו בעמוד אחר ולא יצרו קשר. תוכלו גם להציג מודעות בעבור קהלים שהשלימו פעולה מסוימת עם מסר שמותאם לכך, להציג מודעות אחרות בעבור קהלים אחרים שביקרו בעמוד X ואז בעמוד Y אבל לא השלימו את הפעולה שרציתם ועוד. המודעות שלכם "ירדפו" אחרי הקהלים שהגדרתם במשך פרק הזמן שהגדרתם באתרים השותפים לרשת המדיה של גוגל. קמפיין מסוג רימרקטינג שמנוהל באופן מקצועי, יכול לעזור לכם להגדיל משמעותית את מספר ההמרות שלכם ולהפוך קהלים מתלבטים ללקוחות.