דלג לתוכן דלג לפוטר

מילון מונחים

כדאי לכתוב כאן הקדמה קצרה – אנחנו שמחים לעזור לכם להבין את כל המונחים המורכבים בתחום… כדאי לכתוב כאן הקדמה קצרה – אנחנו שמחים לעזור לכם להבין את כל המונחים המורכבים בתחום

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח מהווה את הבסיס לכל פעילות קידום בגוגל – בין אם ממומנת ובין אם אורגנית. באמצעות מחקר זה, תוכלו למצוא את הביטויים בעלי נפח החיפושים הגבוה ביותר במנוע החיפוש של גוגל בתחום שלכם, וכך תוכלו להתאים את התכנים באתר שלכם למה שהגולשים מחפשים בפועל ולקבל תנועה איכותית לאתר. במידה ולא תבצעו מחקר מילים כמו שצריך, גם אם תכתבו תוכן מעולה, כנראה שהוא לא יעזור לכם להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל.

בעזרת ביצוע נכון של מחקר מילות מפתח, נוכל להבין מהם הביטויים בהם כדאי לנו להתמקד בתהליך הקידום (או הפרסום) כדי לקבל את התנועה האיכותית ביותר לאתר. המחקר מהווה בסיס לתכנון כתיבת התכנים לאתר ולמעשה לכל פעילות הקידום. ישנם מספר כלים מרכזיים לביצוע מחקר מילות מפתח, כאשר המרכזי בהם הוא הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל, אך ישנם גם כלים נוספים לביצועו כמו Ahrefs, SemRush, Keyword Tool IO ועוד.

כלי מעקב

התקנת כלי מעקב באתר מסייעת לנו לעקוב אחרי הפעולות אותם מבצעים הגולשים בזמן שהותם באתר מצפייה בעמודים מסוימים, דרך הקלקה על אלמנטים מסוימים ועד השארת פרטים בטפסים. היא מסייעת לנו לשפר את הן את הקמפיינים הפרסומיים שלנו בגוגל והן את העמודים באתר.

כלי המעקב המרכזי אותו אנו מטמיעים לצורך כך הוא Google Analytics. ההתקנה דורשת הטמעה של קוד באתר והגדרת הפעולות אחריהן אנחנו רוצים לעקוב. חשוב לציין – המעקב חשוב מאד לשיפור התוצאות והגדלת יחס ההמרה מהאתר. כך למשל, אם נראה שתכנים מסוימים באתר לא מעניינים את הגולשים (שנוטשים אותם מהר) נבין שעלינו לשפר אותם ואם נראה שמודעות או מילות מפתח מסוימות בקמפיין ממומן בגוגל מביאות לנו יותר פניות – נוכל להשתמש בהן ולהקפיא את אלו שעובדות פחות טוב (או להוריד את הצעת המחיר בעבורן).

מילות מפתח שליליות

באמצעות הגדרת מילות מפתח שליליות בקמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל, תוכלו למנוע ממילים או מביטויים מסוימים להפעיל את המודעות שלכם, באופן כזה שימנע את הצגתן לאנשים שמחפשים אחר אחת ממילות המפתח שהגדרתם בקמפיין בתוספת אחת מהמילים או הביטויים האלה. כך לדוגמה, אם תגדירו את המילה "בזול" כמילת מפתח שלילית, גוגל לא יציג את המודעה שלכם בעבור שום חיפוש שיכיל את המונח "בזול". את מילות המפתח השליליות ניתן להגדיר ברמת הקמפיין כולו או ברמת קבוצת מודעות.
הגדרה נכונה ומקצועית של מילות מפתח שליליות תוכל לחסוך לכם קליקים לא רלוונטיים על המודעות שלכם וכמובן הוצאות כספיות מיותרות.

עמלת מדיה

כמו כל משרד פרסום, גם אנו גובים עמלת מדיה מתקציב הפרסום. אנו גובים 15% עמלה מהתקציב ששולם לגוגל עבור הפרסום של הקמפיין שלך (קליקים). לדוגמה, אם תקציב הפרסום החודשי שלך הוא 1000 ₪ שמשולמים לגוגל, אנו נגבה 150 שקלים עמלת מדיה. אנחנו בטוחים שעם הזמן תקציב המדיה שלך יגדל וכמות הפרסום שלך תגדל, אך המחיר החודשי שלנו לא ישתנה – עמלת המדיה תישאר 15%. ניהול קמפיין בגוגל מחייב אותנו לבדוק כל הזמן מה קורה בו ולבצע תיקונים ושיפורים. ככל שהתקציב גדול יותר, כך כמובן כמות הפעמים שאנו בודקים ומשפרים את הקמפיין. עמלת מדיה נועדה לשמור על יחס נכון של תשלום מול כמות עבודה ביחס לתקציב.

עבודת סטודיו

עבודות סטודיו נדרשות מעת לעת לצורך קמפיין מדיה בגוגל. קמפיין מדיה הוא קמפיין שנראה כבאנרים באתרים שונים. הבאנרים הללו מכילים תמונות וכיתוב שתואם את המסר המרכזי של הקמפיין שלך. לבאנרים הללו גדלים שונים, ואנו מייצרים מודעות בשלל גדלים לשימוש באתרים שונים באופן מותאם. את העבודה הזו אנו עושים בסטודיו שלנו, היא מחייבת אותנו בהוצאות נוספות ולכן אנחנו גובים עליה תשלום בנפרד. יצירת באנרים אינה פעילות חודשית קבועה ומתרחשת לעיתים רחוקות ולכן אינה חלק מהתשלום החודשי, אלא על פי צורך בלבד. סט באנרים יכל לעלות בין 200 ל-500 ₪, תלוי עיצוב.

0549335827 +972549335827דברו אתנו בוואטסאפ
רוצה לשוחח איתנו? 054-9335827 דילוג לתוכן